Fredag

Aah, Så skönt med helg !



Till middag fick det bli to fast, to whitetrash Grandiosa fryspizza :D Emil åkte direkt vi ätit och jag började plocka undan lite. Det ska ju bli städhelg nu när baby inte är hemma så jag har en hel lista på saker som ska göras. Ikväll blir det dock lungt, Man är ju något trött & sliten efter hela veckans jobb.

Jag har då både vin & chips så nu tänkte jag lyxa på framför en film :).. Lutar nog åt att det blir Gran Torino.



Ps. Det är vinflaskan som är liten och inte chipspåsen som är enorm :D



Kommentarer
Jennifer

Ja det tycker jag också. Jag är som inte ens hungrig när Marcus inte är hemma.



Det är skumt :)



Har du fyndat något kul på sistone? :)

2010-06-18 @ 20:12:40
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0