Be nice to your toilett

Jag är ju en såndär som tycker att ska man väl städa så ska man göra det ordentligt och skulle aldrig kunna slarvgöra något utan att hela tiden efteråt gå och tänka att "ååh jag måste göra om det där när jag inte gjorde det ordentligt första gången"

Idag ska vi prata om toaletter ! Haha :D

Det är så att när jag är ute och städar blir jag både lite förvånad och äcklad över att endel helt enkelt inte verkar veta att när man rengör en toalett räcker det inte med att vispa runt lite med borsten i vattnet utan man måste ju skrubba överallt och sedan absolut inte att förglömma att torka av utanpå, inuti locket, ovanpå & under ringen samt porslinsringen.

Tycker ni det är äckligt att jag skriver om detta :D ? Jag tycker det är äckligare att massor av människor går runt och inte gör detta.. Det jag ska komma fram till är att MAN MÅSTE SKRUBBA UNDER KANTEN. När jag då rengör en toalett där personen inte gjort detta bokstavligt talat RASAR det skit därifrån.. Fulllllt med bruna flagor rinner ner därifrån. Usch

Så kom ihåg barn, Rengör era toaletter ordentligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0