Back home

Såå nu är jag hemma igen efter att ha varit på personalmöte, Numer är jag även inköpsannsvarig på mitt jobb :) Kul ! Jag blir ju lätt uttråkad när jag inte får använda hjärnan till nånting så det ska bil roligt att få någon fler uppgift att bita i :)

Var in en snabbis på kvantum direkt efteråt och köpte mjölk & pålägg, Snabbt hem och springa genom duschen och nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Börjar tidigt imorn och har en lång jobbig dag.


Fick hem den här boken på posten idag så den blir det nog att läsa ikväll :)



Kommentarer
Abdullahtomine

Very nice site. Well laid out.

2012-08-14 @ 11:09:20
URL: http://abdullahtomine.blogmedics.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0