Måndag

Godmorgon kära ni !

Idag har jag sovit till 09:30 istället för att stiga upp 05.30 som alla andra måndagar. Tjoho :) Så skönt med semester alltså !

Till att börja med vattnade jag blommor, drog upp persienner, plockade undan en massa grejs, sorterade tvätt osv. Sen satte jag mig med en kopp grönt te, 2 rostade fullkornsgott (eller vad dem nu hette) och 2 färska aprikoser. Posten kom så jag kikade igenom all reklam oxå.. En lugn och skön morgon med andra ord :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på - Emil ska tydligen fixa med Buicken men jag har tydligt förklarat att hela våran enda gemensamma semestervecka ska INTE ägnas åt enbart hans intressen så we'll se. Ett par saker som vi bestämt är iaf en loppisrunda, retrocafét i boden, låna böcker på kulturens hus och kanske kika en kaffeutställning på museét med massa kannor & koppar :)


Nu ska jag spela sims medans Emil ännu sover, Började med det i förrgår tror jag och är nu ganska fast hehe.. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0