Torsdag

Idag vart inte riktigt som alla andra dagar på jobbet. En tjej var sjuk så jag skulle ta hennes abonnemang oxå men eftersom jag redan hade dagen fylld med egna abonnemang så fick jag ha en tjej med mig så vi skulle hinna klart allt dubbelt så fort. Om ni fattar hur jag menar ? Hursomhelst så har jag jobbat mellan 08.40 och 17.10 och när Mamma frågade om vi skulle äta junk-food idag tackade jag glatt ja ! Ingen av oss hade tid att laga nåt och gud så skönt med färdig mat när man slutar sent. Gott var det såklart oxå.. Åt ett kycklingmål som är sjukt gott på just Korvgubben :)

Nåväl.. Var ju hemma ganska sent så jag har väl inte gjort dess mer sedan dess.. Plockat å småstädat som vanligt och sen sett Vem vet mest & Halv åtta hos mig... Nu väntar jag på att Kniven mot strupen ska börja åsså måste jag hitta på nåt lunch-liknande till imorgon.. Vad nu det skulle vara ?


Gääääsp, Fyfaan vad jag är trött alltså.. Ska bli såå skönt att sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0