Torsdag

Fuuuck vad trött jag är ! Ska bli så sjukt jävla skönt imorn med heeeelg... Bara vila upp sig och slippa ha svinont i fötterna, böjd rygg och torra händer.. Yey ! :D

Hiahahö, Nä men i helgen ska jag slipa och måla vårat köksbord åsså borde jag ta hit dubbelsängen och flytta min säng till gästrummet.

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg... Kan berätta om dagen som varit. Jag har jobbat 9-17 och när jag kom tillbaka till kontoret så var såklart min bil helt jävla iskall och jag börjar bli less NANTING på dem där jävla stolparna som fan aldrig funkar. Fucking scheisse. Så jag bad Mamma hämta upp mig.

Sen kom jag hem och åt Tomat/svampsoppa till middag = Skitgott och sen våfflor. Nivet våfflor är ju så sött så man bara orkar äta typ 3 åsen blir man hungrig igen efter en timme så därför gjorde vi så å de var smarre :)


Nu måste jag ta en kopp kaffe eller nåt så jag inte somnar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0