Måndag Morgon

Goodmorning Sweden !

Jag har just stigit upp och ätit lite frukost samtidigt som jag läste tidningen, Har känt mig så orolig å nervös hela morgonen typ att jag ska jobba idag fast jag har glömt bort det eller att dem ska ringa å fråga om jag kan komma å jobba så jag måste stressa typ haha :D....

Menmen.. Igår strök jag gardiner och hängde upp, Tvättade jobbtröjan, Sorterade lite grejer åsånt samt såg ett program på tv om tonårsmammor som var så jäävla värdelösa... En matade sitt barn med kakor och godis, en tyckte typ att sin 10månaders baby var lat för att han inte gjorde nåt själv och en ides inte mata sitt barn för att hans mat såg äcklig ut. Helt tröga...


Jaja.. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ? Typ gå ut med sopor och sen sortera i kökslådorna vad som är mitt och vad som är mammas åsen torka ur dem åså. Men jag ska nog ta det lite lungt en stund först :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0