Lördag

Jaha.. Som vanligt blir det en snabb uppdate under helgen. Har som inte tid eller lust att sitta här hela dagarna då så.

Igår var jag sjuuukt jävla trött, Har ju varit det hela veckan + massa förkyld så när jag hade sista kunden på eftermiddagen kände jag bara "Jag vill heeeeeem" - Kom till kontoret och där stod min bil med en motorvärmare som inte hade startat. Great... Slog på den medans jag fyllde i papper, tömde tjänstebilen, gick på colorama osv.

Tillslut kom jag mig då hem trött som fan och ont i hela kroppen.. Lagade en jävligt god kycklingcurry gryta som även baby älskade. Till kvällen vart det att se Heat, äta chips med dipp och dricka äppelcider - Göttans :)


Idag, Har vi varit på Colorama och köpt färg, roller och tapeter. Sen storheden och äta på max samt köpa bra å ha grejer på ÖB. Nyss har vi sovit middag och jag vill ha en energydrink.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0