Lediig

Oh så skönt det ska bli att vara ledig imorn :) Att jobba är inte så jobbigt men däremot att gå ut i kylan varje morgon, Brrrr !

Jag har då som sagt jobbat idag från 8 -15 och sen hämtade jag ut mitt paket på DHL som var ett draperi jag köpt hit hem. Till vardagsrummet har vi en dubbel glasdörr men den smala dörren har man ju aldrig öppen så där ska det få hänga. Just nu hänger det ett sviiinsnyggt tjockt lyxigt 50-tals tyg där i rött, svart och guld men det dör nog mamma hellre än lämnar ifrån sig :D


Hade stora planer på att baka idag men nu är jag såååå trött och åt en äcklig kaka och drack för starkt kaffe så jag blev osugen. Får göra det imorn ist :)



Såhär ser draperiet ut !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0