Home Sweet Home

Hej på er !

Idag har vi fixat massor här hemma ! Vi har satt upp en hallbyrå, telefonhylla & speglar, Flyttat min garderob till ett annat rum, Strukit & hängt upp gardiner åsså har Mamma tapetserat färdigt det som kommer blir vårat data/gästrum. Allting blev hur snyggt som helst och jag kommer såklart att ta bilder och visa er :)

Till middag åt vi Palt vilket såklart var gott :) Baby har åkt hem nu för ett tag sen och jag hällde just i mig en mugg te, Är så jävla trött så hoff.

Imorgon jobbar jag bara en sväng vid kl:10 då jag ska hem till ännu ett par nya kunder. Sen ska jag till Lulebo med Mamma så vi kan skriva över lägenheten på mig.




Mumsmumsig middag ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0