Hittat hos Blondinbella

Hittade en låång lista hos Blondinbella.. Ska se om jag orkar fylla i hela ;)


Namn: Elina Nordström

Piercingar: Ett hål (5mm) i varje öra.

Tatueringar: Hittils luffarprickarna och en svala + körsbärsblommor

Längd: 1.55

Skostorlek: 35

Hårfärg: Ljusbrunt

Fräknar: Yes

Motto: Har inget

Kär? Mycket ! Jag har världens bästa pojkvän

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej just nu kan det inte bli bättre.. Senare i livet vill jag såklart bo i hus.

Tycker du att du är attraktiv? Tycker att jag duger.

Dricker du? Sällan

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Helst head and shoulders eftersom det håller håret rent & fluffigt så länge.

Vilken parfym använder du? Använder det jättesällan men Escada Magnetism oftast.

Vad är du rädd för? Just nu kan jag inte komma på något.

Gillar du att tvätta? Ja.. Men inte i äckliga tvättstugor.

Gillar du berg- och dalbanor? Har aldrig provat.

Senaste…

Filmen du hyrde? Sex and the city filmen & Changeling

Filmen du köpte? Köper inte filmer.

Låten du hörde: Hmm.. Nån på radion i bilen på väg hem. Minns inte vilken.

Låten du laddade ner? Det minns jag inte heller.

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? En som köpt ett par grejer av mig på Tradera.

TV-program du såg? Family Guy med Emil.

Person du tänkte på? Baby

Favorit…

Låt: Dire Straits - Walk of life.

Sak att göra: Skratta kanske.. Nivet när nåt är sådär sjukt kul.

Sport: Yoga, Pilates och såna.

Dryck: Vatten, Te och proviva.

Kläder: Jeans och hoodies.

Film: Kan inte välja en.

Bil: w108 kanske..

Serie: Har nog ingen favvis.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja självklart

Gråtit över en flicka? Nja det vet jag inte..

Ljugit för någon? Väldigt sällan

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? 3-4

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget tror jag.

Tjejer du kysst? Min mamma ! :D haha nä men ingen

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj.. Ingen just nu typ.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon enstaka.

Senaste…

Boken du läste? Mannen som dog som en lax.

Personen du fick e-mail av? En från Tradera

Personen du fick brev av? En annan från Tradera

Personen du fick sms av? Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Har aldrig hänt.

Saken du köpte? En duk.

Vad har du gjort idag? Jag har jobbat och sen kommit hem och ätit middag.

Brukar du svära mycket? Ganska.. Men jag tror att jag blivit bättre.

När stiger du upp på morgonen? Alltid en timme innan jag ska åka iväg.

Vad har du på dig? sockar, tofflor, jeans, underkläder, linne och velourhoodie.

Vad ska du göra ikväll? Piska dynorna till min nya soffa och sen sätta dem på plats.

Vad är du allergisk mot? Linser, bönor, ärtor, mjölkprotein (Men det känner jag inte av längre) och lite annat.

Var har du ont? Ingenstans just nu men ögonen svider

Använder du hårspray? Ibland om några hårstrån är envisa.

Kan du stå på händer? Knappast.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Båda !

Gillar du ketchup? Ja.. Till strips, schnitzel och bullens pilsner.

Är du glad nu? Ja, Är inte på dåligt humör iaf.

Var du glad igår? Jo fast det var tråkigt att älskling åkte hem.

Vad dansar du till? Inget typ.

Kan du sjunga? Ja det låter väl inte sååå hemskt.

Spaghetti eller makaroner? Beror på till vad man ska äta det.

Land du vill besöka? Många ! Men helst vill ja va i Sverige :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0