Godmorgon Lördag !

Det blir ju aldrig att sova så länge som jag tänkt på helgerna.. Det är helt enkelt inte min dygnsrytm.

Vid 9 steg jag upp iaf och åt frukost samt läste tidningen i lugn och ro (Det bästa med helgerna måste vara att slippa ha bråttom nånstans) men jag har för den skull inte tänkt lata mig hela dagen utan måste såklart försöka få så mycket som möjligt gjort inför flytten, Kan ni fatta det ?! Att om exakt en vecka bor min älskling här med mig ! Varenda jävla dag kommer jag att få träffa honom istället för ett par dagar i månaden... Det är verkligen a dream come true :)

Vet dock inte hur mycket jag kommer kunna göra under helgen för att sakerna hänger lixom på varandra.. Vissa grejer måste bort härifrån innan jag kan ta hem dubbelsängen och då måset jag flytta min säng till ett annat rum och möblera om här inne och ja ni fattar ?

Men hursomhelst ska jag börja göra lite nytta nu direkt innan man fastnar vid datorn... Ska tvätta bhar nu och sen ska jag gå och posta ett brev bla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0