En lista

Vilken svordom använder du mest? Jävla använder jag i varje mening, även som fan. Men i svordomssyfte är det kanske mest men vafan, va i helvete, förbannat osv
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? INGEN det är ju lördag imorn ! :D
Hur många resväskor äger du? Ingen
Använder du flip-flops? Nix Nei
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Typ inget, booring.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju på hur mycket jag vann såklart. Men en tvättmaskin och några bilar.
Har någon någonsin kallat dig lat? Hehe ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej men skulle kanske behöva för att hålla mig vaken :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Tror inte det.
Vad åt du till middag senast? Soppa
Använder du huvtröjor? Yes, the best
Vem var den senaste som ringde dig? Puuh, Vet inte.. Min chef kanske.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Breakdande !
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja men givetvis det är ju så heemskt att säga nåt till personen det gäller.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ja inte vet jag kvadrat men Smedjan/shopping size
Hur många syskon har du? 6 stycken
Är du blyg inför det motsatta könet? Nee
När flög du senast? Förra sommaren
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fem
Läser du för skojs skull? Nej jag har inte tid och är för trött
Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska
Diskar du din egen disk? Än så länge gör Mamma det men nu är det bara en vecka kvar.
Har du gråtit offentligt? Offentligt och offentligt ? Kanske bland några enstaka personer.
Har du en stationär dator eller en bärbar? Stationär ofc!
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja i love it
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja jag går ju och dör av längtan efter mitt skepp, pinuppa och ankare. 3 olika alltså
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Äh, asså jag är ingen såndär fjantig datetjej.. Vad ska han bjuda på det är väl inte som att man går på bio & resturang ?
Kan du kasta macka? Njä.. Typ 2 hopp högst.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej tyvärr
Vem var din favoritlärare och varför? Genom alla år ?  Ja vem fan ska det vara då.. Jag vet inte, Flera har ju vart bra.
Har du dejtat någon av en annan religion? No sir
Vad har du för väder? KALLT
Har du en blogg? Haha men ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0