Års-Redovisning

Här kommer min sammanfattning av året 2009 som jag nästan måste säga varit mitt bästa år, Jag har åtminstone presterat bra, uppnått alla mina mål och fått dela livet med den jag älskar mest. Jag hoppas att 2010 skall bli minst lika bra !


December: Min praktik övergick till en anställning & Emil fick också jobb här i luleå, Granne med mitt jobb och förberedelserna inför flytten påbörjades. Firade jul & nyår såklart.

November:
Jag hade 3 veckors praktik som utbildning på mitt nuvarande jobb, Köpte julklappar, Spenderade massor av tid i köket med bak & matlagning, Umgicks väldigt mycket med älskling.

Oktober:
Sprang på arbetsförmedlingen, Var på Arcus loppis, Köpte ny dator, Var ner till Karlskoga för att köpa en hund som det visade sig att ägarna ljugit om ungefär allt – Kom hem utan hund, Jobbade på Öb i Luleå.

September:
Jobbade på Öb i Piteå & Skellefteå, Firade 2 år med älskling, Åkte ut till en stuga vid havet med Emil, Troja & Ferdinand, Sökte hur många jobb som helst.

Augusti:
Jobbade sista månaden på Baldersgården, Blev arbetslös, Hade surströmmingsmiddag med Amanda, Sålde HOB:en, Var på tärendöholmen, Var med baby i fällan.

Juli:
Jobbade och plågades i värmen, Missade allt kul pga av allt helgjobb, Köpte Volvo, Var med baby i fällan & Erkheikki.

Juni:
Jobbade på Akademiska hus, Tog studenten utan att ”gå på studenten”, Blev brunett igen efter meningslösa försök att bli blond, Var i Jockfall, Röstade på SD i Eu-valet.

Maj:
Var på Bildels-Loppis i Umeå, Festade på Vårmönstringen, Sista rycket i skolan, Förstörde mitt hår med massa blonderingar, Var på Arcus-Loppis, Hade kombinerat födelsedagskalas/Surströmmingsmiddag i Ängesbyn.

April:
Fyllde 19 år, Köpte en dammsugare, Var endel chaufför i DSU, Fick en underbar lägenhet jag inte kunde ta.

Mars:
Tog körkort, Köpte en systemkamera som jag lämnade tillbaka en dag senare, Hade praktik i Umeå, Blev kallad till en arbetsintervju som jag sket i att gå på, Troja fyllde 2 år.

Februari:
Hade praktik i Umeå, Kuggade på första uppkörningen, Sålde DSU till Emil, Såg filmer och läste många böcker.

Januari:
Övningskörde som fan, Var mycket förkyld, Gjorde min andra tatuering, Läste en kurs på komvux & gick skola som vanligt, Spelade en hel del yatzy.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0