Torsdag

Tjoho !

Ahh, Hur ska man orka uppdatera här egentligen när man ändå inte har nåt kul att skriva om. Jag slår ju vad om att ni alla är superintresserade av vad jag har gjort idag Nooot.

Men vi berättar ändå tror jag... Hade sovmorgon till 11 för att kund Nr:1 var bortrest. Jobbade till kl 17, samåkte hem med baby som ville fira att CRB gått igenom bes idag :) Sen på hemvägen bestämde vi att vi förtjänade snabbmat idag och svängde in på Korvgubben där det blev ett kycklingmål med cola & smältost för mig och ett Skrov med detsamma för Emil. Gott var det ! Mummiluttan alltså

Gick ner och bokade en tvätttid till i helgen, såg 2 avsnitt SATC, har plockat undan lite, sett halv åtts hos mig och sen suttit vid varsin dator vilket vi gör ännu men ska nu förflytta oss mot köket för att snutten ska laga matlåda till imorn och jag ska äta kvällsmat ! Mums :)..... Är jag besatt av mat ? Mest troligt ja.. Oh vad gott det ska bli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0