Om jag vore arbetslös

Nu har jag laddat ner lite avsnitt av Sex and the city säsong 2, Den går ju på tv nu men av nån dum anledning visas det kl 15 och 15.30... Sen när är det bara arbetslösa som förtjänar att få se på Sex and the city ? Jag missar det ju typ varje dag... Men nu är ju det som sagt löst eftersom jag har på datorn och kan hänga med ändå :)


Idag har jag jobbat till 16.30 och sen inväntat Emil så vi kunde åka hem tillsammans. Åt rester till middag och det var jättegott å himlans skönt att slippa laga något. Sen har jag diskat, dammsugit och sett på tv.


Nu ska jag göra en god kvällsmat och vetni det bästa av allt ? Imorn har jag sovmorgon !! :D


Btw, Läs boken Äkta vara !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0