Mätt !

Hujedamej vad man kan stoppa i sig ibland.. Eller typ alltid när man får chansen :D Först åt jag då Tacos och sen Citronpaj med grädde till efterrätt. Efter efterrätten åt jag även en julstjärna, en dubbelt så god och en toscakaka. så nu förstår ni hur mätt jag är !

Vid 19.30 åkte jag hemåt men först till Storheden för att Handla mat. Har kommit hem för ca en halvtimme sen och hade nu tänkt installera Sims 3 men jag vet inte om jag orkar spela nåt ikväll.. Är så trött ! Fast kanske skulle prova lite iaf :)


Mest av allt längtar jag ändå tills baby kommer hem.. Visst är det tråkigt att vara ensam hemma :D ?




Kommentarer
* K Y S S A R

Hahahahah =D Det ser ut som att jag är borttappad i öknen då istiden kom ... ungefär haha =)

2010-02-27 @ 22:04:49
URL: http://kyssars.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0