Inte så smart..

Igårkväll skrev jag ju vid 23-tiden att jag skulle gå och sova... Saker drog ut på tiden och helt plötsligt var klockan över 12... Jag tänkte då att det är lika bra jag väntar på Emil så att jag inte hinner sova typ 2 timmar och vaknar + inte kan somna om sen när han kommer.

Sagt och gjort jag satt vid datorn till typ halv 2.. Smart.. Very smart. Jag har haft ganska ont i huvet&nacken hela natten. Eller hela och hela natten.. Har sovit mellan 2-7 så inte så länge med andra ord. Steg upp strax efter 7 med baby som nu har åkt till Umeå på dop.. Arvid ska döpas men jag följde inte med för att det hade blivit så dyrt om vi var tvugna att ta egen bil ner, sova på hotell osv.

Jag själv skall nämligen på middag idag... Tacos & Citronpaj ska det bjudas på så jag längtar :D


Hm.. Ja vad mer då ? Nu på morgonen har jag diskat, dammsugit, vattnat blommor, sorterat tvätt osv. Jag börjar bli ganska trött men vet inte om jag ska gå och sova riktigt ännu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0