Godmorgon Lördag !

Idag har vi sovit till vid nio och dragit oss i sängen en stund efter det :D Sen var det dock bara att stiga upp och sätta igång..

Jag har diskat och rengjort spisen, torkar bänkar & bord, Vattnat blommor, Tagit fram på tining till både lunchen och middagen, hängt ut sängkläderna på vädring osv. Emil har diskat och gått ut med sopor å nu är han på stan och köper allahjärtans-present åt mig mihih :D

Mitt ärende här vid datorn var att betala en massa räkningar vilket är skitkul så det ska jag fortsätta med ! Sen ska jag rengöra toa + handfat. Duscha ska jag ju oxå göra...

Jaja, Ikväll blir det Öl & Vin iaf :)


Mousserande jordgubbsvin för att vara exakt.. Skitgott, billigt och inte alls lika sötsliskigt som cider.
Emil hade köpt fel jordgubbsvin först - Wild strawberry som är skitäckligt så det drack vi upp igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0