Fredag

Hallådär !

Här sitter jag och väntar besök.. Har plockat undan lite så det ska se någorlunda fint ut här och ska strax diska. Innan dess har jag sett en massa SATC och lagat middag åt mig & min gubbe som för ett tag sen åkte till Korpis.

Jobbade bara till 14.30 idag för att jag fått en kund färre.. Dem sa upp sin städning och idag när jag var dit för att lämna tillbaka deras nyckel fick jag en Chokladask, så gulligt :) Nåja.. Skönt som sagt att sluta tidigt en fredag men det bådar inte gott för min lön.. Har blivit mindre jobb än vanligt denna vecka =/


Okey, det var nog allt för mig just nu.. Jag ska klä på mig normala kläder och hoppa iväg till disken :)


Kommentarer
Justinklara

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2012-07-09 @ 08:40:58
URL: http://justinklara.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0