Det varierar

Igår var jag ju mest himlans duktig här hemma.. Gjorde en massa nytta som att göra ordning bland grejer, packa upp Emils kläder, dammsuga soffa, diska, laga mat å en massa mer som jag skrev om då.

Idag däremot tror jag inte att jag hinner med så mycket.. Kanske inte behöver göra nåt speciellt heller :) Har varit och handlat mat iaf, diskat, dukat, förberett middagen och nu ska jag alldeles strax börja laga den.. Emil slutar inte förrän kl 17 på dagarna så jag får vänta lite med det.. Är annars van att äta direkt jag kommer hem typ.

Imorgon är det jobb som vanligt och som tur var bor min ena kund alldeles brevid Lulebo's huvudkontor - Jag måste nämligen in dit och skriva på alla papper på lägenheten så är den min sen ! (Givetvis våran men den kommer att stå på mig)


Nej nu måste jag till köket.. Idag blir det fiskpinnar och pottis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0