Ååh snåltarmen

Nu är det så att jag tänker åka och köpa en ny systemkamera.. Nivet min förra lämnade jag ju tillbaka för att jag vart sur ?! Haha.. stördjag.

Nä men allvarligt så har jag så mycket beslutsångest att jag får ont i magen.. Vill hag ha en? - Svar ja.. Behöver jag en? - Svar inte direkt, Har jag råd? - Svar Egentligen, Finns det vettigare saker att köpa för pengarna? - Svar mest troligt, Kommer jag nånsin att köpa nåt annat för dem? - Mest troligt inte.

Ååh fyfan nu börjar jag tänka på allt annat jag skulle behöva eller vill köpa och att jag snart har tänkt tatuera mig och att jag fick dålig lön denna månad och allt. Jag vill gråta.. Varför är jag så snål ?!


Hoppas den är slut så att jag inte kan köpa den även om jag vill !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0