Tisdag

Ny dag, Nya möjligheter.

Igår när jag pratade med Emil om det här att han oxå måste vara med Oden under julen för at jag varken orkar eller hinner göra allt själv + Att jag oxå hade längtat efter att vara ledig och bara ta det lungt över julen.. Så bestämde vi att han skulle hämta Oden idag (Då tar vi 5 dagar var). Men då senare på kvällen kom jag på att det är ju jäkligt onödigt att han ska hämta honom när jag ändå ska åka upp en dag senare så istället hämtar han oss båda imorgonkväll.

Det blir nog bra.. Jag har bett Mamma om hjälp så hon ska komma och ta lunchpromenaden medans jag har tvätttid. Morgonprommisen har vi ju redan avverkat så nu ska jag skicka in ett par uppgifter till min lärare innan jag sätter igång med disken.

Efter tvättiden ska vi åka ut till Gammelstan och äta middag, Då gör jag även den flugan på smällen genom att ta ärendena på Storheden när vi far dit.

Då har jag bara att ta ut en massa sopor och att packa kvar som jag måste göra så det här blir nog bra ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0