Söndag

Här hemma tar vi det lungt som sig bör på en Söndag. Har varit ute med hunden 2 ggr men nu måste vi snart ut igen för att han hittils vägrat skita !.. Har sista tvättmaskinen igång nu oxå så sen ska jag diska och steka upp lite köttfärs vi har i kylen som Emil ska få som matlådor i veckan.

Ska ställa mig och skala potatis ikväll oxå så att det är klart imorn för då ska vi nämligen laga palt till middag ! Tjohoo vad gott det ska bli :)


Sen har jag även suttit och drömt mig bort på Tradera.. Som vanligt finns det tusen tusen saker jag vill ha ! Så jag ska hålla koll på ett par grejer ikväll, Bäst att ställa alarm för är det nåt jag är duktig på så är det att missa auktiner ;)

Nej, Nu måste jag slita mig från datorn.. Ska hinna dammsuga oxå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0