Slut på helgen

Usch vad helgerna tar fort slut.. Imorgon är det Måndag igen och det värsta av allt är ju att stiga upp kl05:30.. It's waay to early :(

Idag har varit ganska lugn men ändå har jag fått lite nytta gjort som att haft ut mattorna, dammsugit, tvättat och lagat god middag, Det blev kasslergratäng med ris och sweetchilisås idag. Sen har vi suttit framför tvn med varm choklad, blodapelsin, god salami och mögelost :) Myys !

Jag har ju föresten varit iväg på Blomsterlandet oxå för att köpa Hyacinter men då hade jag sån tur att dem hade rea på en massa vanliga gröna växter så 2 fick följa med hem så då har jag roat mig lite med att plantera dem oxå.

Nej, Nu ska jag sätta karln i arbete så mattorna blir dammade och kommer in så kan vi gå ut med hunden sen. Skönt att komma i säng tidigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0