Onsdag

Godmorgon !

Idag när vi kom in från morgonpromenaden hade vi fått hem H&M's vårkatalog.. VÅR. Vet inte hur det är med er men jag tänker inte på klänningar och korta shorts när det är -28 ute Brrr*

Men jag tjuvkikade faktiskt i katalogen igår hos Mamma och ja, jag antar att alla modeslavar kommer gå runt och se ut som idioter i sommar.. Alltså byxdresser helt i leopard eller pösiga 90talsbyxor i Paisley ?! Och maxiklänningarna då, varför vill man gå runt och se höggravid ut ?  Hehe nej men överlag var det väldigt mycket 70-tal över det hela, mycket mocka och utsvängda jeans.. Lite hippiestuk sådär.



Kolla in den nya supersnyga 90tals fettoamerikamamma-byxan ! ;)

Hahah nej jag vet egentligen inte varför jag satte mig här nu, Jag ska gå och läsa tidningen samt äta frukost istället och SEN sätta mig här :) Hehe nej vi ska packa och sånt oxå, å duscha å diska å vara ute på promenader och allt såntdär ni vet. Emil skulle komma vid 16-tiden så jag borde väl laga någon middag tills dess oxå ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0