Njae

Idag är vi ju bjudna på Julbord men jag börjar starkt fundera på att skita i det, Emil kommer bli skitsur för att jag alltidalltidalltid gör såhär...Lovar att följa men ändrar mig i sista sekunden och vägrar fast jag från början tyckte att det skulle bli kul. Alltid när vi ska hälsa på nån, hitta på nåt med andra, typ fara på nån fest eller annan tillställning tappar jag lusten nåt tag innan och tycker att det är roligare att stanna hemma. Förstår mig inte på mig själv i såna tillfällen.. Jag gör såhär även när jag har tjatat om att vi ska göra nåt, Då när vi väl ska göra det vill jag inte längre.

Men allvarligt.. Hur kul låter det att gå på restaurang med en massa människor dubbelt så gamla som en själv som man dessutom aldrig träffat ? Jag gick aldrig ens på våra firmafester på Maid så varför ska jag gå på ett annat företags julfest ? Blöh. Enda anledningen att jag kan tänka mig att fara är för att slippa laga middag men om jag ska följa måste jag duscha, fixa håret, ta på fina kläder, lämna Oden ensam hemma flera timmar till fast han redan varit ensammen idag.

Dessutom är jag sviiintrött och har redan stressat runt som en jojjo hela dan. OCH idag, enda dagen jag inte måste stiga upp 05.30 och har tänkt njuta av min sovmorgon blir jag väckt av våran förbannade grannes hundjävel som bestämde sig för att sitta och yla mellan 06.30 och 08.

Usch nä. Jag ska nog sova nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0