Måndag

Godmorgon !

Här sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna till liv, Går inte så bra - Är sjukt trött.

Och jävla mellandagsrea vill jag bara säga alltså, Satt och läste tidningen fylld med annonser om hur det var halva priset på hela världen och upp till 70% rabatt på utvalda varor. Varpå jag genast började få ångest och tänka att ååh jag kanske måste fara till några affärer ändå - Det är ju så billigt.

Men nej lilla hjärnan nej, Jag behöver INGENTING. Ingenting behöver jag och ingenting ska jag köpa heller.

Däremot ska jag åka till Mamma och dem och äta nån dag, De bjöd dit mig på middag igår men då var jag för lat för att orka åka iväg nånstans och åt en vitlksbaguette och en morot till middag istället. Den dagen jag bestämmer mig för att åka dit ska jag ta vägen förbi Storheden och handla lite mat, vara på apoteket och systemet. Ifall att man måste dricka på Nyår.


Men nu i detta zombietillstånd skall jag göra ett försök att börja med mina läxor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0