Jul för tredje dagen i ordningen

Sådärja, Nu är julen helt avklarad för idag har vi varit hos min Pappa och hälsat på samt ätit julmat och lite fika på det. Emmeli var där och åkte sedan med oss hit och blev hämtad av Mamma så det var roligt att träffa henne som vanligt och så fick hon se våran lägenhet och träffa Oden som passade på att sitta i knät och bli lite kelad ;D

Emil har nu åkt tillbaka mot Korpis vilket kändes trist, Jag saknar honom mycket redan =/ Men om några dagar åker vi upp till honom iaf.. Den 30:e kanske så det är ju ett tag kvar.

Jag och hunden har nyss lekt "Sök" som går ut på att jag gömmer en leksak massor av gånger här i lägenheten på olika ställen och han ska söka fram den, Han tycker det är jätteroligt och blir så stolt när han hittar den.. Och sen blir han helt utmattad och somnar haha :D

Vi ska gå ut på promenad nu och när jag kommer in ska vi bara ta det lungt, Se en film eller så :)

Har en massa filmer hemma men funderar på Män som hatar kvinnor eller Inception.. Hmm.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0