Godmorgon

Jahapp, Så var det Fredag då. Egentligen skulle jag haft skola idag men fick ett mail igår om att det var inställt för att så många var sjuka. Så då ska jag åka till stan idag istället.. Måste köpa ett te som Emil ska ge bort i julklapp och så tänkte jag bara allmänt kika runt lite... Det är sååå länge sen jag alls har varit nåt på stan.

Har dock inte jättestor lust att fara med tanke på vädret, Att mitt hår ser helt jävligt flottigt ut fast jag nyss har tvättat det pga av blåsten och jag gillar inte att gå ut med ofräscht hår men om jag ska duscha innan tar det ju en massa tid för håret att torka osv. Sen är det svårt att klä sig för att springa i affärer oxå.. Man vill ju inte frysa när man går till och väntar på bussen men man vill inte svettas i affärerna heller haha...

Nej nu ska jag inte vara omöjlig. Ska gå ut med hunden först och främst och sen får jag kamouflera håret med lite hårspray !






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0