Dag 07 - Min bästa vän

Det här är en knivig en, För vem är egentligen min bästa vän ?

Den jag umgås med mest, Den som står mig närmast, Den jag känt längst, Den jag har roligast med ?

Den första jag kommer att tänka på när jag hör orden "Bästa vän" är nog Amanda, För allt vi har gjort tillsammans, för att hon är den första jag vill ringa när nåt har hänt, för att vi haft så sjukt roligt.

Eller så är det Milla.. För att blod är tjockare än vatten, För att vi har vuxit upp tillsammans, För alla bus vi hittat på genom åren, För alla sommarlov påsklov jullov och sportlov jag spenderat i Jockfall. För att hon är som en syster för mig.. En familjemedlem som alltid bara funnits där lika självklart som att man alltid haft sina föräldrar.

Det kan oxå vara Emil, Min andra hälft som jag hållt ihop med så länge nu.. Som jag inte vet vem jag vore utan, Som jag delar min vardag med, festar med, skvallrar med, fjantar och fular mig med. Ja allt det man gör med sin bästa vän.

01 – Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07Min bästa vän
08
– Ett pinsamt ögonblick
09 – Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Mitt hem
14 – Bloggfavoriter
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0