Dag 06 - 10 saker ni inte visste om mig

Äh va tusan, Jag ger listan ett nytt försök.. Här får ni kategorin som fick mig att ge upp sist: 10 saker ni inte visste om mig ! Hur svårt är inte sånt ?


1. Alltid, Ända sen jag gick på dagis har alla i min närhet påpekat att jag är en sån som aldrig gråter.. Men sanningen är den att jag lipar för typ ALLT. Om jag läser nåt sorgligt eller till och med romantiskt, Alla sorgliga eller romantiska filmer. Kan typ inte se nån dö i en film utan att börja snörvla. Om jag tänker på nåt hemskt kan också tårarna vara nära osv.. Ja jag är riktigt känslig :D

2. Lite samma spår som punkt nummer ett tar jag sjukt lätt åt mig om någon säger något dumt om eller åt mig, Om nån bara är dryg eller otrevlig eller typ såna som klagar på att man gör saker fel tar jag väldigt illa vid mig av. Till saken hör då att jag själv kan vara jävligt rättfram, nästintill elak mot andra

3. Att jag faktiskt inte alls är intresserad av att förlova mig, gifta mig, skaffa barn eller nåt annat ansvarsfullt. Sånt skrämmer mig.. Allt som är sådär överseriöst och bindande skrämmer mig.

4. Att jag inte är dryg och otrevlig som de flesta tror utan det är bara så att har jag inget att säga så är jag tyst och jag har inget behov av att prata med folk jag inte känner. Tvärt om stör jag mig på folk som pratar i onödan.

5. Att jag skäms över att köra volvo och längtar efter nästa Mercedes.

6. Att jag är sjukt pedantisk.. Hehe nej det visste ni redan :D, Eh då tar vi "Att jag inte har eller nånsin har haft någon Facebook"

7. Att jag har blivit sjukt feg och torr på senaste år. Nu dricker jag i stort sett aldrig och åker aldrig nånstans utan att ha allt planerat och vara säker på att man har chaufför så man tar sig hem osv. Inte direkt som när man var 14, hällde i sig sprit för att fullast vinner och vaknade i en helt annan stad hos någon man inte direkt skulle ha sovit hos nykter med nycklar, kort och väska, mobil och allt annat bortsupet eller som att jag nånsin skulle gå hem ensam svinfull mitt i natten i -25. Hojja, Nej nu sitter jag hemma och är rädd för inbrottstjuvar ;D Anledningen – Att jag blir så förbannat bakis dan efter. Och då menar jag sjuuuuukt bakis. Samt att jag inte får ut något av det, Det är inte roligt längre. Been there done that

8. Att jag aldrig gått ut på krogen.

9. Att jag egentligen inte är någon djurmänniska och är rädd för hundar.

10. Att jag i hemlighet älskar snus och brukar köpa kanske 1 dosa i månaden.





01 – Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
0610 saker du inte visste om mig
07
– Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 – Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Mitt hem
14 – Bloggfavoriter
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0