Lördag

Igår var en dålig dag, Idag är en bättre !

Vaknade som vanligt kl 07 imorse men har kunnat somna om till 10.. Nånstans där emellan insåg min hjärna att det var helg och att jag inte behövde stiga upp till jobbet... Fyfan vad skön den känslan är ! :D

Nu ska jag bara äta frukost, klä på mig osv så ska jag gå ner och boka en tvätttid innan jag far till storheden där jag ska handla.. Både något gott till ikväll & vanlig veckohandling, nåt gott från systemet och så ska jag fundera på om det är nåt mer jag behöver ? Fick ovaaanligt mycket pengar från f-kassan den här månaden och ovanligt stor lön oxå. Dom har ju som inte med varandra att göra så mycket eftersom lönen jag fick ju var det jag jobbade 1-31 Juni och pengarna från försäkringskassan räknas mellan 15 juni till 14 juli och där i början av juli hade jag sååå lite jobb. Hoppas ni förstår hur jag menar :)

Hursomhelst tänkte jag att om det är nåt speciellt jag behöver men kanske har skjutit på att köpa för att jag inte haft råd tidigare så kan jag passa på nu.. Tror dock inte det finns nåt speciellt jag behöver ? Får väl gå runt och leta haha :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0