Kräftkalas Kräftkalas !

Kräftkalas Kräftkalas, Vi tömmer våra glas med den ädla drycken från vår apparaaat :)



Hej igen !

Nu är man gode mätt och nyss hemkommen från en vrålmiddag hos Mamma, Markus & Mattias.

Vi fick Sallad, Bröd, Aioli, Marinerade kronärtskockor, västerbottensostbollar och någon röra med räkor & krabbstjärtar.

Och så kräftor förstås ;) Jag var ju kung på att rensa och fick ut alla hela :)

Emil & Markus åt dock lövbiff med strips & bea.

Efterrätt var det oxå såklart i form av Amerikansk Rabarberpaj, Riktigt sliskig ;p


Tog ett varv på stan oxå innan vi åkte hem. Nu är Emil nere på parkeringen och dammsuger & städar sin bil så jag tänkte gå ner och sällskapa samt eventuellt hjälpa honom eller städa min egen bil.



Kommentarer
Emma

Hahha :D

Kan ju alltid skylla på att jag inte hunnit äta på max ännu.. Max fanns ju inte i Pajala å under 1års tid i lule har ja inte hunnit vara dit :P



Tror nog jag måste prova äta Kräftor oxå.. inte ätit de.

Surströmmig har ja dock testat men de va första å sista gången ..

2010-08-14 @ 21:38:57
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0