Fuck

Så typiskt.... Nivet att jag bestämt mig heeelt för att absolut inte gå på Lulekalaset eftersom jag inte ids eller vill lägga pengar på det. Så jävla dyrt (har ej förköpt). Sen känns det som att jag vet hur det där går till nu.. Har varit typ vartenda år på allt såntdär och det är ju ändå samma sak år ut och år in förutom att det var multikassa artister iår.

Anyhoooo.. Så har hela dagen varit bra fram tills typ 16 då jag fick höra en väldigt irriterande sak som bara.. ja gjorde mig jävligt irriterad helt enkelt och då blir man såklart på dåligt humör och tänker typ ääh fuck it nu vill jag visst på lulekalaset och vara full som fan.

Men nä jag ska inte.. Funderar däremot på att åka ut till systemet som jag har tänkt hela veckan men det har inte blivit av. Det är ju öppet till 20 idag så jag har ju tid på mig ännu. Helst av allt skulle jag bara vela sova bort hela helgen. Hatar när man bestämt sig för att skippa nåt och sen är man ändå sur för att man inte gör det.


Kommentarer
Jennifer

Jo jag älskar att shoppa :)

Det ät tur att jag inte bor i en stad :D

2010-08-06 @ 22:11:25
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Jennifer

Ja det är verkligen jätte fint där.. :)

2010-08-06 @ 22:18:28
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0