Det närmar sig !

Ååh nu är det bara ett par ynka timmar tills älsklingen kommer hem ! Tycker ni att jag är tjatig ? Skulle ni nog oxå va om ni vart utan er karl i en hel vecka haha ;)

Idag har jag dammsugit NOGA.. I vanliga fall dammsuger jag bara "som vanligt" men ca en gång i månaden tar jag ut alla mattor, dammsuger under och bakom alla möbler och saker etc så att det blir riktigt ordentligt gjort. Nu flyttar jag ju inte på typ bokhyllor men tvbänken, tar under soffan, flyttar på saker under sängen och tar där osv. Sen har jag skurat.. Som sagt dammat alla mattor och tagit in dem igen.

Har degat framför tvn & datorn, lagat matlådor åt Emil, diskat och skrivit denna och nästa veckas jobbschema.. Ja lite småfix helt enkelt :) Nu ska jag hoppa i duschen så jag är redo att åka iväg när baby kommer hem.. Vi har nämligen bestämt oss för att äta en sen middag från MAX idag.. Gött ! Jag tror nog det blir ett Orginalmål för mig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0