Trött som vanligt

Huuh vad jag är trött, Ska bli hur skönt som helst att få gå och sova.. Först ska jag bara äta kvällsmat och ta fram köttfärs + mögelost ur frysen som ska bli middag imorgon.. Dem underbart goda ostfyllda biffarna jag skrivit om tidigare :) Älgfärspaketen vi har i frysen är så stora så jag tror jag rullar lite köttbullar och fryser in oxå så man har färdigt till någon annan dag :)

Idag har jag hursomhelst klippt älsklingen och jag tror inte det blev så tokigt trots att jag absolut inte är någon frisör och sen har vi druckit te, spelat Trivial Pursuit och såntdär :p

Imorgon jobbar jag 8-15 så jag åker nog med Älsklingen dit och buss hem. Ska till någon ny kund som är sådär jättenoga och vill ha alla lister & dörrar torkade. Huh.. Sånt är lite jobbigt.


Men nu göra någon god macka och sedan godnatt ! :)




Kommentarer
The StarChief

Skitsnygga skor.

Skylten i bakgrunden är med fin.

2010-04-07 @ 16:33:31
URL: http://starchief.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0