Ledig Tisdag

Tjoho vad skönt att vara ledig !

Har sovit till 9 och sedan diskat, hängt ut mattorna på vädring, vikt sängkläder och plockat undan i köket så att jag ska kunna börja baka. Ska göra kolakakor idag så att dem är klara till kalaset på Söndag.. Tänkte försöka förbereda lite så jag inte måste göra allt samma dag med tanke på att det blir 2 olika tårtor med mousser och krämer hit och dit. Givetvis ska jag ju baka bottnarna själv och vi är borta på Lördag så jag tror att det kan bli lite stressigt.. Men ska nog gå bra ändå :)

Så nu ska jag först baka dem och sedan fixa någon lunch åt oss innan jag fortsätter med allt sånt man måste passa på att hinna med när man är ledig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0