Juste

Några saker jag tänkt att jag ska skriva här men sen har glömt bort

- Förra fredagen hämtade vi hem buicken, Jag körde mercan hem. Alla vet hur många fartkameror det är mellan Boden - Luleå. Jag körde såklart bara förbi dem och höll för ansiktet. Direkt efter blir jag omkörd och vad kommer då upp i arslet på mig ? Jo en polis som alltså legat näst närmast bakom mig hela tiden. YES tänkte jag.. Men inget hände. Dem låg mig i arslet ett bra tag men körde sedan om Pheeew !

- Igår åkte vi buicken till Storheden. Jag satt kvar i bilen. Plötsligt ser jag en ENORM VIT spindel krypa fram över armstödet. Allvarligt talat så var den som en enkrona stor. Fyfan. Jag vågade såklart inte döda den utan gick ut ur bilen och såg spindeln krypa ner i sätet. Usch. Jag satt stel som en pinne hela vägen hem.

- Har glömt bort resten ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0