Tisdag

Hmm.. Jag som skulle göra en massa vettigt idag, Sovit hela dagen är vad jag har gjort.

Kanske ska sätta lite fart nu då istället så nåt blir gjort iaf. Eller vänta - Lite duktig har jag varit för jag har nämligen sökt hela 5 jobb !, Alla var typ extra och tillfälliga men ändå, vad ska man göra ? AF blir kanske nöjda iaf.. Men sen har jag tänkt på en cepegrej - Om jag får jobb nu i typ 2 månader, Då måste jag väl vänta 3 månader till igen sen för att få den där ungdomsgarantin. Kanske..


Meen.. Det jag ska göra nu är att gå ut med tusens sopor (börjar låta som om det är min favvosyssla), boka tatueringstid, färga ögonbryn och fransar (Vilket jag sagt i en månad nu men aldrig gjort), Äta lunch och tanka bilen. Ska ju köra till Skellefteå och jobba kl 03:15 inatt ! Lär vara trött.. :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0