Slutkörd !

Jisses Amalia, Jag tror inte att jag har varit såhär trött på flera år ! Det började med att jag hade svårt att somna igårkväll, sov dåligt imorse.. Steg upp 02:25 och började åka runt och hämta upp alla 03.15. Jag körde tydligen som en galning så vi kom fram 20 minuter för tidigt fast jag var bombsäker på att vi skulle bli försenade - Eller så låg jag väl 110-120 jämt och är alltid en tidspessimist som tror att allt ska ta längre tid än det gör. Såg då inte en enda bil på samma sida av vägen som mig så det var skönt att få ha hela vägen för sig själv i 14 mil :)

Denna jobbdag var dock jobbigare än i måndags då denna affär var större och vi fick inte ens en enda liten rast. Slutade strax efter 11 och fick en påse bilar som tack. Lönen kommer nästa månad.


På hemvägen var jag så sjuuukt trött att jag fick tvinga mig själv att vara vaken hela tiden. Dessutom spöregnade det så nu ska jag inte köra bil på lääänge och imorn skall jag dessutom älska att vara arbetslös, Omväxling förnöjer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0