Sälen ?

Jahaa.. Nu är jag helt klar för avfärd.  Bara att vänta på att bussen ska gå då..


Jag har suttit och kollat på jobb i Sälen både igår och idag.. Något lockar mig, Det vore kul att åka iväg till nåt nytt ställe och jobba ett par månader men nä. Jag skulle kanske ha gjort det om jag var singel.. Missförstå mig inte nu och tro att jag inte får åka för min pojkvän eller något sånt men jag skulle helt enkelt aldrig åka ifrån honom 5 månader, Både för att jag inte skulle klara av det och för att jag inte tror att något förhållande mår bra av att vara ifrån varandra så länge.

Hursomhelst vore det kul men samtidigt inte. Dessutom skulle jag ju längta hem andra dagen ;D


Amanda vågar iaf så jag ska hjälpa henne med lite ansökningsbrev :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0