Mitt blomplanterande

Nu ska ni få se vad jag har gjort med blommorna jag var och köpte igår.



Fint eller hur ?

Jag har använt helt vanliga konservburkar som jag lagt i blöt och tagit bort etiketterna från.
Det är nog bäst att använda dem som har en guldaktig eller vit beläggning invändigt då de som bara har helt vanlig plåt börjar rosta väldigt fort.

Tyckte att kaktusar passade bra då man inte behöver utsätta burkarna för så mycket vatten då och så är ju storleken ganska lämplig.. Fast den största anledningen var väl kanske att Emil tycker väldigt mycket om kaktusar och vi ska ta dessa till hans lägenhet så :)



Kommentarer
sara

vad fint! :)

2009-09-19 @ 18:46:36
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0