Godmorgon !

Jag älskar hösten ! Det är soligt och lite småkallt.. Dessutom blir jag så nykär på hösten för att det var då Jag & Emil blev vi. Om jag inte minns helt galet är det kanske tillochmed just den här helgen för 2 år sen vi hade våran allra första date :):)

Kommer ihåg hur pirrigt det var men att det ändå kändes så jävla rätt första gången jag satte mig på den där bussen en vecka senare.. Och hur tråkigt det kändes att åka hem därifrån. Det är läänge sen nu, Men ibland känns det precis som igår.  <3


Nog om nostalgi, Jag har stigit upp för ett tag sen och varit ut med sopor + låst tanklocket till bilen. Det mesta är nerpackat och jag har fixat skjuss till bussen. Ska bara söka ett jobb, äta, ta ut pengar och såntdär :)



Kommer nog hem på Måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0