Tired as a mule..

Fyfanken.. Det känns som att klockan är minst 22 !, Så trött är jag och har varit det senaste timmarna..

Sen sist jag skrev har jag varit till Ängesbyn och hämtat bilen, stannade ca en timme där och hälsade på innan jag for till G-stad. Påvägen dit fick jag ett Sms att Mattias skulle bjuda oss på Pizza och dem undrade vad jag ville ha..

Grejen är ju bara den att jag faktiskt åt Pizza i förrgår och jag brukar verkligen inte äta Pizza ofta men jag tog iaf en då för att jag inte ides åka hem ensam och laga mat åt bara mig.. Jag tog en med Kebab, Bacon, Svampinjoner och skinka. Mattias Kebabpizza var så jäävla kryddig och god och hade jättegod dressing oxå så jag rekomenderar verkligen Kebab special på Gammelstans Pizzeria !! Mums..

Jag blev svinmätt och trött efter maten iaf och vi for hem därifrån kanske en timme senare.. Stannade på Ica maxi och skulle hitta ett par andra skor men det gjorde jag inte.

Nu är jag hemma och planerar att softa, chilla, dega, slöa och känna lugnet tills det är dags att gå och sova. Ska ta en kopp te nu iaf och fortsätta kika runt lite. Jag har nog bestämt mig för ett par rosa Uggs som vara-ute-när-det-är-kallt-skor så måste hitta vart dem har billigast och snyggast i min storlek.

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0