Thank god it's Friday.

Sköönt att sova länge idag :) Har nyss ätit frukost och ska börja göra mig iordnig för att fara till stan.

Jag tänkte kika runt lite, Låna ett par böcker om jag hittar några och kanske hyra en film också. Känns som att det är jättemycket jag behöver/vill köpa men ska göra en beställning från H&M idag som går på några hundra (EFTER att jag valt bort de saker jag inte MÅSTE ha) så jag ska väl försöka hålla mig.


Just nu vill jag köpa:
- Kläder från H&M
- Julklappar
- En ny hårborste
- Trésemme schampo

Allra viktigast känns dock att få en motorvärmarplats så att jag kan ta hem bilen nångång. Känner mig sjukt handikappad utan den och dessutom kan det vara väldigt bra att ha en motorvärmare när det blir vinter och man måste iväg till jobbet varje dag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0