Oväntat vändning.

Okey... Denna lördagsmorgon började inte riktigt så som jag planerat.

Det började igårkväll, Jag skrev Godnatt åt Emil men fick inget svar och förstod redan då att något måste ha hänt. Vaknade typ 20 ggr under natten och kollade mobilen - Fortfarande inget svar :S

Steg upp imorse, Duschade och skulle just börja åka mot G-stad för att hämta Troja då Emil ringer Från Piteå Polisstation ! Är det inte på sjukhuset så är det hos Polisen.. Så det var inte annat för mig än att stressa iväg dit och hämta hem honom.

Jag tjatade tillochmed igår innan han for; "Gör inget dumt nu, hitta inte på nå dumheter, hetsa inte varandra att göra en massa saker ni tror är roliga och var försiktig" Varpå han tittar på mig med samma blick en tonåring har mot sin Mamma en Fredag kväll; "Näänä jag ska inte"


Hursomhelst är jag en hemskt bra flickvän som gör mitt bästa för att hålla någon koll på honom, hämtar honom från fylleceller, lagar mat och nu låter honom sova :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0