Dumma bilister

I Måndags körde jag Emil till vårdcentralen.. Jag parkerade intet ont anande med nosen mot ett staket och vi gick in. När vi kommer ut ser jag att det står en bil mitt på parkeringen.

Jag: Men gud, hur har den där parkerat egentligen ?
Emil: HAHA han har ju inte dragit åt bromsen, Han har rullat in i dig !!
Jag: Vaaa

Och det var precis vad den hade gjort.. Rullat rakt in i mig och min bil stog där alldeles inklämd mot staketet och kunde inte komma ut. Vi orkade inte vänta på ägaren så Emil min hjälte fick knuffa bort bilen och hålla i den medans jag backade ut. När han sedan släppte den rullade den ner mot staketet igen.

Väldigt tur för den ägaren att jag har en Volvo med fula stötisar i plast, Jävligt tur att jag inte hade en svinsnygg compakt med stötis i krom !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0