Tisdag

Hellluuu


När man för en gångs skull kan och vill sova länge på morgonen måste man stiga upp för att fara till bajsskola !.. Är helt stressad nu och kommer inte hinna jobba nåt med Hemprovet som jag hade tänkt. Men jag har åtminstone hunnit ringa min Sommarjobbschef å påminnt henne om att skicka en massa papper åt mig. Skulle ha behövt ringa Lernia om en utbildning jag vill gå oxå men det är så hemskt att ringa själv.. Är skönast när Mamma gör ;) Vilket hon tydligen inte tänkt.

Nånå... Jag måste stressa på här nu. Mattias ska köra mig till skolan strax efter 10 så.




Det var den här kannan Emil köpte på loppisen i Umeå.
Servisen PIGG från Gefle Uppsala Ekeby.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0