Onsdag

Mjau vilka långa skoldagar man har då.. Hade typ föreläsning på Geriatriken idag as usual men det gör inget för man lär sig så jävla mycket där alltid för att läraren är så bra. T.ex idag hörde jag för första gången att man absolut inte ska ta värktabletter som innehåller Ibuprofen eller Acetylsalicylsyra om man har astma för att man helt enkelt får mer astmatiska besvär av dem. Jävligt synd skall jag tala om för dit hör dem bästa tabletterna som typ Ipren, Bamyl, Treo osv.



Nånå... Gick till stan i blåsvädret och åkte hem. Har ätit lunch, dammsugit hela lägenheten, läst lite tidning, ätit kaka och druckit te. Ska tvinga mig sjäv att göra nån läxa nu. Har 4 rätt stora uppgifter i Geriatrik nu oxå som ska vara klart v.22

Och ibland vill jag ju bara skjuta mig själv. Kolla vad jag missade för snyggt på Tradera igår !



En sånhär "Badrumshängare", 50-60 tal i Italiensk desgin. Den gick för typ 8 kr och jag hade råkat gå från datorn och missade den ! :(


Åsså denna dödssnygga 50-tals Snurr-Askkopp med fot !
Den missade jag dock inte utan det var nån jävel som hade satt jättehögt maxbud så..
Kan ni tänka er hur snygg den vore i ett hörn brevid en gammal fotölj ?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0